خاطرات یاسین
خاطرات یاسین

خاطرات یاسین

ترویج اندیشه وهابیت توسط یک مهد قرآنی در تهران!

چندی پیش فرزندم را برای ثبت نام به یکی از مهد کودک های قرآنی غرب تهران برده بودم. چهره برخی از مسئولان این مهد، کمی به نظرم عجیب و متفاوت می آمد. فرایند ثبت نام بیش از یک ساعت طول کشید.
به گزارش شیعه آنلاین، یکی از برنامه های دراز مدت وهابیون، غیر شیعه کردن جمهوری اسلامی ایران است.

سال گذشته نیز اسنادی در رسانه های عربی منتشر شد که نشان می داد کشورهای عربستان سعودی و امارات متحده عربی برای تبدیل کردن کشور جمهوری اسلامی به یک کشوری غیر شیعی، برنامه ای دراز مدت ریخته اند.

بر اساس اسنادی که منتشر شد، آنها سالانه میلیاردها دلار در ایران خرج می کنند تا از راه های مختلف خانواده های شیعی را غیر شیعی کنند.

اما بخشی از بودجه این کشورهای عربی برای غیر شیعه کردن خانواده های شیعه در ایران، تأسیس برخی مراکز آموزشی در نقاط مختلف ایران است.

بر همین اساس خبرنگار افتخاری شیعه آنلاین که فرزند خود را برای ثبت نام در یکی از مهد کودک های قرآنی برده بود، از وهابی بودن مسئولان و متولیان این مهد قرآنی خبر داد.

وی در این باره گفت: چندی پیش فرزندم را برای ثبت نام به یکی از مهد کودک های قرآنی غرب تهران برده بودم. چهره برخی از مسئولان این مهد، کمی به نظرم عجیب و متفاوت می آمد. فرایند ثبت نام بیش از یک ساعت طول کشید. در مدت زمانی که آنجا بودم متوجه شدم که گردانندگان این مهد کودک قرآنی، غیر شیعه هستند.

او همچنین ادامه داد: حس فضولی و کنجکاوی من بالا رفت. بعد از چند سوال و دیدن چندین رفتار، متوجه شدم که متولیان این مهد کودک قرآنی پیرو فرقه ضاله وهابیت هستند.

لازم به ذکر است، متولیان این مهد کودک قرآنی برای اینکه بتوانند به راحتی به فعالیت خود ادامه دهند، همه نکات ایمنی و امنیتی را رعایت کرده اند. از نام این مهد کودک گرفته تا آموزش هایی که در آن داده می شود، هیچ کدام نشانه ای از وهابیت در آن نیست اما به گفته خبرنگار افتخاری ما، اگر کمی در برنامه ها، رفتار و اقداماتی که در این مهد کودک قرآنی صورت می گیرد، دقت بیشتری کنیم، متوجه می شویم که آنها کاملا وهابی هستند و هیچ برنامه ای در سر ندارند جز اینکه فرزندان ما را از خط اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام خارج کنند.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد